loading...
گمشده ی من
تنها بازدید : 37 پنجشنبه 19 فروردین 1395 نظرات (0)

بیچاره تنهایی
 این عروس نگون بخت
 آه و اشک را دوست ندارد
 اما همنشین همیشگی اش
 چشم امیدش به دلی ناامید
 و شکستن سکوتش
 میداند عادت ، دشمن است
 اما عقل کجا و دلتنگی کجا !
 دل ناامید امیدوار میرود
 و باز تنهایی میماند و تنهایی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گفتم: میری ؟ گفت : آره.. گفتم : منم بیام ؟ گفت : جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر ! گفتم : برمی گردی ؟ فقط خندید... اشک توی چشمام حلقه زد سرمو پایین انداختم... دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد گفت : میری ؟ گفتم : آره گفت : منم بیام ؟ گفتم : جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر ! گفت : برمی گردی ؟ گفتم : جایی که میرم راه برگشت نداره ! من رفتم... اونم رفت... ولی اون مدتهاست که برگشته و با اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,292
  • بازدید کلی : 11,479